OFFICEDAY -  vadošais biroju apgādes, skolas produktu un inovatīvu risinājumu sniedzējs Baltijā. No 2015. gada OFFICEDAY ir SANITEX grupas uzņēmums.OFFICEDAY atrodas tirgū jau 20 gadus, tomēr darbības pamatvērtības nav mainījušās, nodrošināt klientus ar tādām precēm un pakalpojumiem, pēc kuriem ir radusies vajadzība, tādējādi ejot kopsolī ar mūsdienu tirgu un klientuPie OFFICEDAY Jūs atradīsiet ne tikai ikdienas kancelejas preces, bet arī visu nepieciešamo mūsdienīgam un modernam birojam.

Vīzija - biroja preču un risinājumu līderis Baltijas valstīs.

Misija - būt inovatīvam biroja apgādes pakalpojumu līderim, ar kuru ir viegli un efektīvi sadarboties

Officeday iegūst prestižo balvu - EOPA (European Office Products Awards ) 2018 “Gada pārdevējs ar pārdošanas apjomu zem 100 miljoniem eiro”. Darbu uzsāk atjaunots un uzlabots Officeday biroja preču interneta veikals.

Officeday uzlabo savu vizuālo identitāti veicot rebrendingu Baltijas mērogā.

Officeday pārceļas uz jaunām biroja un noliktavas telpām, līdz ar to faktiskā un juridiskā adrese tiek mainīta - Liepu aleja 4, Rāmava, Ķekavas pag., Ķekavas nov., LV-2111.Tiek pārsertificēta kvalitātes vadības sistēma, kura ir auditēta un atzīta par atbilstošu ISO 9001:2008 standarta prasībām. 

Officeday pievienojas Sanitex grupai.

Officeday Starptautiskā biroja preču izstāde "Biroja Māksla" tiek nominēta Latvijas pasākumu producentu asociācijas gada balvai, kā "Labākais mazais publiskais pasākums". 

Officeday pirmo reizi organizē konkursu „Labākā biroja administratore” Baltijas līmenī, nosakot labāko biroja administratori katrā no Baltijas valstīm. 

Officeday kļūst par Eiropas lielākā biroja preču apgādes uzņēmuma Lyreco stratēģisko partneri. Officeday paplašina pakalpojumu klāstu, piedāvājot kafijas aparātu nomu un kļūstot par „Melnā kafija” oficiālo dīleri Latvijā.

Officeday grupas uzņēmumos ievieš jaunu, vienotu elektronisko biroja aprūpes, noliktavas un finanšu norēķinu sistēmu. Darbu uzsāk atjaunots un uzlabots Officeday biroja preču interneta veikals.

Tiek izveidota centralizēta Baltijas biroja preču noliktava Rīgā, no kuras tiek veiktas preču piegādes uz Igauniju un Lietuvu.

Grupas uzņēmumi iegūst vienotu nosaukumu „Officeday”. Tiek mainīts uzņēmuma logotips un ieviesta vienota korporatīvā identitāte visiem biroja preču tirdzniecības uzņēmumiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Lietuvā darbību uzsāk meitas uzņēmums AN Office UAB.

SIA Aigas Nams kļūst par pirmo biroja preču apgādes uzņēmumu Latvijā, kurš iegūst  starptautisko kvalitātes sertifikātu ISO 9001, kas palīdzēja sakārtot uzņēmuma iekšējos procesus, kā arī paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti.

Pirmo reizi Latvijā uzsāk darbu SIA Aigas Nams interneta veikals, kurā iespējams pasūtīt un iegādāties visdažādākās biroja preces.

Tiek nodibināts uzņēmums Aigas Nams, kurš uzsāk savu darbību kā kancelejas preču vairumtirgotājs, muzumtirgotājs un piegādātājs. Uzņēmumam attīstoties, pamazām tiek paplašināts preču sortiments, meklēti ražotāji, tiešie preču piegādātāji ārzemēs un slēgti sadarbības līgumi. Tas deva iespēju pārstāvēt tādas preču zīmes kā : ESSELTE, PILOT, Fellowes, CITIZEN, Henkel, Navigotor, 3M, Colop, DAHLE, HP, Apli, AURORA, STAEDTLER, Schneider u.c

Produkti, pakalpojumi un risinājumi

 

  • Biroja preces
  • Smart tehnoloģijas
  • Pārtika un dzērieni
  • Biznesa dāvanas
  • Reklāmas apdruka
  • Kafijas un uzkodu “vending” automātu noma
  • Printeru noma
  • Darba drošības aprīkojums
  • Skolas preces
  • Daudz citu preču

Mes varam sevi saukt par novatoriem, jo piedāvājam ne tikai modernas biroja preces, bet arī plašu pakalpojumu klāstu – printeru nomu, kafijas, uzkodu automātu nomu, kanferenču aprīkojumu. Piedāvājumā ir arī daudz citi pakalpojumi, kuri konstanti tiek pilnveidoti un attīstīti.

Officeday ieguvis prestižo EOPA 2018 balvu (European Office Products Awards 2018) “Gada pārdevējs ar pārdošanas apjomu zem 100 miljoniem eiro”. Pirmo reizi vēsturē šāda balva tiek piešķirta Baltijas uzņēmumam.

 

  • 20 000 aktīvi klienti Baltijā.
  • Katru darba dienu tiek nodrošināta 24 stundu piegāde Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
  • Preces variet pasūtīt internetveikalā www.officeday.lv vai pa e-pastu [email protected], vai pa telefonu  +371 67 03 22 22. Pasūtījumi tiek pieņemti katru darba dienu no plkst. 8:30-17:30.

2013. gadā OFFICEDAY noslēdza stratēģisku aliansi ar nozares līderi LYRECO - pasaules mēroga preču un risinājumu izplatītāju. Tas ir mūsu gods un lepnums, būt par vienīgo LYRECO  stratēģisko partneri Baltijā.

  • Vairāk kā 50 pasaules mērogā atzīti zīmoli
  • Mūsu preces nāk no visas pasaules - kalkulatori no Japānas, lodīšu pildspalvas no Vācijas, Portugāles papīrs. Partneru sadaļu varat atrast partneru sarakstā.
  • Aktīva iepirkumu komanda piedalās izstādēs, rūpnīcās, kur var novērot produktu ražošanas procesus, lai sniegtu saviem klientiem tikai visnovatoriskākos biroja produktu risinājumus.

OFFICEDAY ir labi zināms, ne tikai biznesa segmentā. Visu gadu mēs rūpējamies, lai studenti un skolēnu vecāki būtu nodrošināti ar dažāda veida kancelejas precēm. Pie mums atradīsiet inovatīvus, modernus, ergonomiskus un specializētus produktus skolai, radošām nodarbēm un izglītojošām aktivitātēm.

Pirmās nepieciešamības kancelejas preces atradīsiet Latvijas, Lietuvas un Igaunijas PROMO Cash&Carry veikalos, kuri piedāvā arī plašu pārtikas un dzērienu klāstu.

Biroja preču izstāde: OFFICEDAY iemantojis atpazīstamību Baltijā, organizējot starptautisko Biroja preču un risinājumu izstādi. Katru gadu izstāde norisinās vienā no Baltijas valstīm. Izstādes mērķis ir dot iespēju klientiem klātienē iepazīties ar jauniem produktiem, novatoriskiem risinājumiem, globālajām tirgus tendencēm un satikties ar OFFICEDAY menedžmentu un piegādātājiem.

Administratoru konkurss: OFFICEDAY ir konkursa idejas autors un organizators kopš 2004. gada. Konkursa mērķis ir savest kopā labākos administratorus katrā no Baltijas valstīm un akcentēt šīs profesijas nozīmīgumu katrā uzņēmumā un Baltijā kopumā.